2011. október 3., hétfő

Mik kerülnek elő

Selejtezek, mert rengeteg olyan cucc van itthon, amit már nem akarok többször arrébb pakolni. Ezek azok a dolgok, amik még jól jöhetnek, de mégsem használom fel őket soha. A suliban most örülni fognak, mert technika órára mennek maradék anyagok, fonalak, papírok, szalagok...

Közben találtam ezeket, még régen, az elején készítettem őket.
Ez fali dísznek készült, kipróbáltam milyen a szalvétatechnika a fonott felületen. A karók hurkapálcikából vannak:


Ez pedig egy fonott miniváza, lehetne belőle golyófogó/golyóelkapó játék, ha a nyakára kötnék madzagon egy kis fagolyót; pont felnőtt maroknyi:


Ezeket a makramékat nyáron készítettem.
A kavicsos befoglalást Lucia-tól tanultam.
A betonozásnál a sóderből sok szép kavicsot tettem félre, egyszer azokból is nyaklánc lesz majd.



Ez a kedvencem, lapos, tojásdad ametiszt medál, fekete farkasfogas csomózással:


Egy rontott darab. A legvégén, a kapocs rácsomózásakor túlhúztam, de sajnos már levágtam előtte, így rövid lett, így hát kötöttem rá egy csomót, jó lesz majd kulcstartóra, vagy megtoldhatom még nyakláncnak is...


Egy vidám üvegkockás nyaklánc:


Végül egy fura színű karkötő. Ezt érdemes sokféle színnel variálni. Ha a közepére, amire csomózunk, több szálat teszünk, akkor vastag lesz és jobban látszik, így szép lesz a mintázata:


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most szólj hozzá...