2012. március 29., csütörtök

Mogyoróvessző kosár

Korábban, amikor a peddigsínes kosarakhoz találtam leírást, akkor írtam, hogy jó lenne itthon is találni olyan embert, aki tud még hasítékból kosarat készíteni.
Vagyis a kosár elkészítése már nem is tűnik annyira nagy dolognak, persze az, ahhoz képest, ami munka és hozzáértés kell az alapanyag előállításához. Szerintem.

A fórumon valaki most kérdezte, hogy hátyit, azaz gombaszedő hátikosarat hol lehet venni, és válaszként Balogh Karcsi tett be egy linket a Noszvaji mogyoróvessző kosárról. Az illető nem ezt kereste, nade én úgy megörültem neki, mert azt hittem már nem készítenek ilyet Magyarországon.


Csodaszép. Ha valakit tehát érdekel, hogy a valóságban hogyan kell készíteni az ilyen kosarat, akkor be lehet jelentkezni Lukács Imre bácsinál, és meg lehet nézni, ki lehet próbálni, meg lehet vásárolni ezeket a kosarakat.

Nagyon szépek, különlegesek, mások, mint az itthon megszokott vessző kosarak.

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most szólj hozzá...