2010. augusztus 6., péntek

Elcsábultam a Makramé irányába

Már így is nézegettem Ildi-go blogjában a szép csomózott dolgokat, majd egyik ismerősöm kérdezte, tudok-e betűset csomózni, mondom neki, holnapra tudok. Na, nem azért, mert ennyire kreatív hobbista vagyok, hanem mert nemrég kisegített a kislányom szülinapi buliján, ő volt a bohóc, és legalább valamit kérhetett cserébe így. Fifti-fifti.
Én viszont szokás szerint túl sokat nézelődtem a témában, ahelyett, hogy csinálnám, és meg sem álltam a makraméig. Azóta viszont itt gyártom a karkötőket kislányomnak és magamnak, a betűs még nem készült el, de már a próba sikerült.
Szegény peddignád pedig ott vár a sarokban, én pedig csak eljutottam oda, hogy láttam én már sokféle peddignád csomót, aminek bizony sok köze van a makraméhoz, úgyhogy nem csoda, ha elcsábultam.

Másnak is tetszik a makramé+peddignád kombinálása, az egyik alapanyagboltban ez a kép van csatolva, mint egyik felhasználási módja a peddignádnak, a levelei makramécsomózottak, édi:



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most szólj hozzá...