2011. június 11., szombat

Fonott kosárka kerámiás alappal

Anyukám készítette nekem ezeket a kerámia lapocskákat, lyukakkal a szélén körbe.
Mázasan még szebb lehetne, nade örülünk annak, ami van. 8))
Ezekből


ilyet is lehet csinálni (, vagy még szebbet, nem vagyok formában...):


Ilyesmi jellegű alapot sokféle alapanyagból készíthetünk, pl.: tömör fa, rétegelt fa, megmaradt laminált padló, rossz CD/DVD-lemezek, üveg, műanyag, fém. Lényeg, hogy át lehessen fúrni, és úgy dekoráljuk, ahogy csak tetszik.

-------------------

Ezt a makramé nyakláncot nemrég készítettem és annyira szerettem, annak ellenére, hogy elromlott a mágneszár rajta. A mágnes egyszerűen kijött a zár egyik feléből és beleragadt a másik felébe, nincs az a kicsi csipesz, amivel ki tudnám onnan bányászni.
Másik hibája is volt, felvéve nem állt ilyen szépen, mint kiterítve, hanem összecsavarodott, vagy egymásra hajlott. Tanultam belőle. Aztán szétvágtam. R.I.P.



.

7 megjegyzés:

  1. Szépek a kosáraljak! Ügyes anyukád van!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek ezek az aljak. Lehetne vásárolni is belőlük?

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Köszönöm szépen anyukám nevében is.

    Vásárolni nem nagyon lehet, mert ezekből csak ennyi van, és nem eladó, nem is tudom mennyiért lehetne ilyeneket eladni, nem is jutott eszembe.
    Honnan írsz?

    Tünde

    VálaszTörlés
  4. index fórumon vicuska58-ként futok:-) Egyébként Pestről

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a kosárka, és gratulálok anyukádnak is a kerámia lapocskákhoz, azok is nagyon tetszenek. :)
    És tényleg fontolóra vehetnétek az eladást is, mert biztos, hogy többen is lecsapnánk rá. ;)
    Szabina

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy lesz később eladó is. Ha tudok szerezni agyagot augusztusban, akkor ősszel gyártok, ha kicsit hűvösebbre fordul az idő. Ilyen melegben anyukám szerint megrepednének a száradás során. Az agyagnaklassan kell száradnia.

    VálaszTörlés

Most szólj hozzá...